Snow beauty essentials

by - Ιανουαρίου 11, 2014

Γεια σας κορίτσια μου!!! Καλή χρονιά!!! Το πρώτο post σήμερα για το 2014 ΝΑΙΙΙΙΙΙ , και είπα μιας και είναι μέσα χειμώνα και η καλύτερη περίοδος για μικρές αποδράσεις στα χιόνια να σας πω πια είναι τα must have στο νεσεσέρ μου όποτε πάω κάπου με περισσότερο κρύο γενικά.

Hi girls!!! Happy New Year!!! This is the first post for 2014 YEAAAA, so I thought once we are in the middle of winter and once it is the best period for small trips to snowy places, to do a post about my snow essentials.


1)Το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχω πάντα μαζί μου είναι οι κρέμες μου. Μια για το πρόσωπο με κάποιο δείκτη προστασίας από τον ήλιο μιας και λόγο της αντανάκλασης του ήλιου στο χιόνι είναι απαραίτητο. Η κρέμα που χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή είναι η aqua effect της nivea και σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ευχαριστημένη μιας και είναι αρκετά ελαφριά και με SPF 15.

1)The first things I have to have with me are my moisturizers. The first one has to be a face moisturizer with SPF once with the reflection of the sun on the snow it is important to have SPF.  The moisturizer I use at the moment is the nivea aqua effect, in general I am satisfied with this product because it is light on the skin but it also has an SPF 15.








2)Η δεύτερη αναγκαία κρέμα για μένα είναι η κρέμα χεριών. Λόγω του κρύου τα χέρια τείνουν να ξεραίνονται και να σκάνε, για αυτό πρέπει να τα ενυδατώνουμε συχνά. Μια από τις αγαπημένες μου κρέμες για χέρια είναι η Express κρέμα χεριών της nivea, μου αρέσει πολύ γιατί απορροφάται αρκετά γρήγορα οπότε δεν αφήνει λιπαρά τα χέρια.

2)My second most important cream is my hand cream. Due to the cold our hands tend to be dry and chapped, so it is really important to moisturize them. One of my favorite hand moisturizers is the nivea express hand cream, I like it because it absorbs quickly and doesn’t live an oily residue.







3)Το τρίτο προϊόν που πρέπει να έχω οπωσδήποτε μαζί μου είναι κάποιο ενυδατικό προϊόν για τα χείλη μου. Δεν μου αρέσει να σκάνε οπότε πρέπει να τα ενυδατώνω, προτιμώ κάποιο ενυδατικό κραγιόν με λίγο χρώμα για να είναι λίγο πιο ενδιαφέρον. Κάποια από τα αγαπημένα μου είναι τα chubby stick της Clinique, όπως επίσης τα lip butter της korres.





3)My third must have, has to be a lip balm. I don’t like it when my lips are dry and all that, so I have to moisturize them, I prefer lip balms with a little bit of color to make it more interesting. Some of my favorite lip balms are the Clinique chubby sticks and the korres lip butters.


4)Τέλος πρέπει να έχω μαζί μου μια BB cream, μιας και σου προσφέρει κάλυψη, ενυδάτωση και προστασία από τον ήλιο. Και η αγαπημένη μου bb cream δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από αυτή της gernier, εξάλλου σας έχω πρήξει με το συγκεκριμένο προϊόν.  

4)Last but not least has to be my bb cream, it gives you coverage, it moisturizes your skin and also protects you from sun. And my favorite bb cream couldn’t be other than the garnier bb cream, I have talked so much about this product.










Αυτά για σήμερα κορίτσια μου!!!

That’s all for today!!!



Xo xo  

You May Also Like

0 σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!!! Αν σας άρεσε η δημοσίευση μου κάντε την share στο facebook αυτό θα με έκανε πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ πολύ και τα λέμε σε επόμενο post.