liebster award #2

by - Δεκεμβρίου 13, 2013

γεια σας κορίτσια μου!!!! τι κάνετε??? Είμαι πολύ ευτυχής να σας ενημερώσω πως πήρα το #2 liebster award και είμαι πολύ πολύ χαρούμενη. Για το βραβείο αυτό να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ την Έφη!!!!! 

Οι κανόνες του βραβείου είναι: 

1) Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου.
2) Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σε έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.
3) Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους).
4) Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες.

11 πράγματα για τον εαυτό μου:
Θα βρείτε τις απαντήσεις μου στο liebster award #1

Οι ερωτήσεις της Έφης:

1)Χειμώνας ή καλοκαίρι;
Τίποτα από τα δύο, προτιμώ τις ενδιάμεσες εποχές Άνοιξη και Φθινόπωρο. 

2)Καφές ή τσάι;
Καφές!!!

3)Έχεις ποτέ δοκιμάσει σούσι; Σου άρεσε;
Όχι δεν έχω δοκιμάσει.

4)Τι είναι αυτό που φοβάσαι πιο πολύ;
Δεν είμαι σίγουρη, ίσως το να μείνω μόνη μου χωρίς την οικογένεια μου.

5)Ποιος είναι ο τυχερός σου αριθμός;
Δεν έχω τυχερό αριθμό.

6)Αγαπημένη φράση;
Whatever... 

7)Ποιο ήταν το πιο περίεργο όνειρο που έχεις δει ποτέ;
Δεν θυμάμαι σχεδόν ποτέ τα όνειρα μου.

8)Έχεις ερωτευτεί ποτέ κεραυνοβόλα;
Κεραυνοβόλα? Όχι

9)Τραγουδάς στο μπάνιο;
εεεε, ναι όσο να ναι το κάνω και αυτό.

10)Αγαπημένη σου μυρωδιά;
Του φρεσκοκομμένου χόρτου εάν εννοείς αυτό.

11)Πόσες ξένες γλώσσες γνωρίζεις και ποιες είναι αυτές;
Γενικά μιλάω 5 γλώσσες, Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ουκρανικά και Ρώσικα. 

Τα blog που βραβεύω είναι:


1)This is a girl's world

2)to makeup mou

3)alexandra's beauty blog

4)beautiful lady blog










Αυτά τα blog που μου κίνησαν πολύ το ενδιαφέρον και το κάθε ένα είναι μοναδικό. 

Οι ερωτήσεις μου:

1)Σε ποιες χώρες έχεις ταξιδέψει?
2) Με ποιο μέσο προτιμάς να ταξιδεύεις?
3)Κραγιόν η lip gloss?
4)Ποιο είναι το ποιο ακριβό καλλυντικό που αγόρασες τελευταία?
5)Τι θέλεις να σου φέρει ο "Άγιος-Βασίλης" :-P?
6)Ποιο σκοπεύεις να είναι το επόμενο ταξίδι σου?
7)trend του χειμώνα που αγαπάς?
8)Προτιμάς τεράστια club ή μικρά barakia?τ
9)Αγαπημένο είδος μουσικής?
10)Τι ζώδιο είσαι? (όχι πως πιστεύω σε αυτά ιδιαίτερα)
11)Τι σου αρέσει πιο πολύ στο blogging?

Τα λέμε κορίτσια και ευχαριστώ πάλι πολύ πολύ για το βραβειάκι, ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη!!!

xo xo 



You May Also Like

0 σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!!! Αν σας άρεσε η δημοσίευση μου κάντε την share στο facebook αυτό θα με έκανε πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ πολύ και τα λέμε σε επόμενο post.