Liebster Award!!!

by - Νοεμβρίου 20, 2013

Και ναι πήρα το πρώτο μου liebster Award απο την Πέλη και ήμουν υπερχαρούμενη. Αυτό το βραβειάκι ήταν το κάτι άλλο και δεν το περίμενα καθόλου. Ευχαριστώ πολύ ήταν μια απίστευτα ευχάριστη έκπληξη!!! 


Οι κανόνες του βραβείου είναι: 

1) Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου.
2) Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σε έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.
3) Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους).
4) Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες.

11 πράγματα για τον εαυτό μου:

1) Δουλεύω ως babysitter και τα παιδάκια που προσέχω είναι οι 2 μεγαλύτερες αδυναμίες μου.
2) Όταν είμαι μόνη στο σπίτι πρέπει να αναμμένα σχεδόν όλα τα φώτα.
3) Κάθε τόσο ξεκινάω δίαιτα και μόλις βλέπω γλυκό μπροστά μου την σταματάω.
4) Η αγαπημένη μου δουλειά στο σπίτι είναι το σιδέρωμα.
5)Δεν μπορώ να αποχωριστώ το κινητό μου ή το tablet.
6)Δώσε μου ταξίδια και πάρε μου την ψυχή.
7) Μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός (βασικά ακόμα θέλω!!!)
8) Όποτε πάω βόλτα και περνάω από μαγαζιά δεν μπορώ να αντισταθώ και να μην ψωνίσω.
9)Δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση (είμαι εθισμένη στο internet).
10)Μία μέρα την εβδομάδα τουλάχιστον θέλω να κάτσω στο σπίτι με τις πιτζάμες μου και να μην πάω πουθενά. (είναι ο καλύτερος τρόπος για μένα να ξεκουραστώ). 
11) Από την ώρα που κλείνω να πάω ένα ταξίδι μετράω αντίστροφα τις μέρες....και μπορώ να γίνω πολύ εκνευριστική με αυτό το πράγμα. 

Οι 11 ερωτήσεις της Πέλης:

1. Χωρίς ποιο καλλυντικό θεωρείτε ανολοκλήρωτο το μακιγιάζ σας?
Δεν μπορώ να πάω πουθενά χωρίς να έχω βάλει μάσκαρα.
2. Ποια είναι η αγαπημένη σου σειρά αυτήν την περίοδο(ελληνική ή ξένη)?
μμμ....Drop Dead Diva και Carrie diaries
 3. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα?
Δεν έχω κάποιο αγαπημένο χρώμα..στα ρούχα προτιμώ τα σκούρα και τα μπεζουλί χρώματα ενώ σε άλλα πράγματα πιο χαρούμενα χρώματα.(ας πουμε το κινητό μου είναι φούξια και το διάλεξα για το χρώμα).
 4. Είσαι καστανή...ξανθιά ή κοκκινομάλλα?
Καστανόξανθη
5. Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου ελάττωμα και ποιο το μεγαλύτερο σου προτέρημα?
Δεν ξέρω αν είναι το μεγαλύτερο μου ελάττωμα άλλα είμαι πολύ ντροπαλή και έτσι πολλές φορές φαίνομαι σνομπ.....τώρα ως προτέρημα πιστεύω πως είναι το γεγονός ότι είμαι πολύ υπεύθυνη. 
6. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο?
Το Illuminati και η 3λογία από το Τριανταφυλλάκι. 
7. Τι έχεις για επιφάνεια εργασίας στον υπολογιστή σου?
Το begginers calendar από το popilates της Cassey. 
8. Ποια είναι η αγαπημένη σου δουλειά σπιτιού?
Το σιδέρωμα όπως ανέφερα και παραπάνω.
9. Ποια 5 πράγματα θα ήθελες να έχεις μαζί σου σε ένα έρημο νησί?
μια ομπρέλα, νερό, φαγητό, ένα μαχαίρι, αντηλιακό. 
10. Θα άλλαζες τίποτα στο παρελθόν σου?
Θα προσπαθούσα να είμαι πιο ανοιχτή σαν άτομο.
11. Ποια σούπερ δύναμη θα ήθελες να έχεις?
Να γίνομαι αόρατη. 

Τα 11 blog που βραβεύω:

1)NickyP
2)Capri-girl
3)Missbloublou
4)Thebeautyholic
5)Mirrormirror
6)Ele's life
7)A-touch-of-colour
8)Tell-a-beauty-story
9)Netgirls4
10)viniettas-beautyland
11)Tzen89

Είναι πολύ ωραία blog οπότε αξίζουν να τους δώσω βραβειάκι. 

Για να δούμε τώρα τις δικές μου ερωτήσεις:

1)Που θα ήταν για σένα ένα ονειρεμένο ταξίδι?
2) Ποια η αγαπημένη σου beauty guru (youtube) ή beauty blogger? 
3)Όταν ήσουν παιδί τι ονειρευόσουν να γίνεις μεγαλώνοντας? 
4)Χειμώνας ή Καλοκαίρι?
5)Ποιο είναι το αγαπημένο σου άρωμα? 
6)Αν ήσουν ζώο τι θα ήσουν?
7)Ποιο καλλυντικό δεν αποχωρίζεσαι?
8)Ποιος είναι ο επόμενος στόχος σου που πρέπει να πραγματοποιήσεις?
9)Τι σου αρέσει να ψωνίζεις περισσότερο καλλυντικά, ρούχα ή αξεσουάρ?
10) Αγαπημένο online κατάστημα?
11)Τι σε εκνευρίζει πιο πολύ στους άλλους? 

Ούφ μου πήρε περισσότερη ώρα από ότι περίμενα για να το γράψω...

Τα λέμε κορίτσια και ευχαριστώ πάλι πολύ πολύ για το βραβειάκι, μου έφτιαξε την μέρα!!! 






You May Also Like

0 σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!!! Αν σας άρεσε η δημοσίευση μου κάντε την share στο facebook αυτό θα με έκανε πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ πολύ και τα λέμε σε επόμενο post.