Garnier VS L'Oreal BB Cream

by - Ιουνίου 27, 2013

Έχοντας ακούσει πολλά για τη καινούρια μόδα με τις BB κρέμες αποφάσισα να δοκιμάσω και εγώ κάποιες. Έχω δοκιμάσει τη bb cream της Garnier της L'Oreal και της Maybelline. Στη bb cream της Maybelline δεν θα σταθώ πολύ γιατί δεν την έχω αγοράσει αλλά από ένα δειγματάκι που δοκίμασα μου φάνηκε πολύ βαριά και λιπαρή, δεν είχα όμως τη δυνατότητα να την χρησιμοποιείσω για μεγαλύτερο διάστημα οπότε δεν μπορώ να εκφέρω σαφή άποψη για αυτή. Οπότε πάμε να δούμε τις άλλες δυο...

L'Oreal
Ωραία συσκευασία και πρωτότυπη υφή. Μιας και είναι άσπρο στην αρχή με μπιλάκια και μετά απλώνοντας το παίρνει χρώμα. Η όλη διαφημιστική καμπάνια για το προϊόν αυτό είχε στηριχτεί στο ότι προσαρμόζεται στο χρώμα του δέρματος σου ....Μπούρδες!!!! Δεν κάνει τίποτα τέτοιο. Αρχικά όταν το απλώνεις η σύνθεση του φαίνεται ελαφριά αλλά μόλις λίγο στεγνώσει γίνεται λιπαρό και σε κάνει να δείχνεις βρόμικη. Δεν έχει καμία κάλυψη αλλά παρόλα αυτά σου δίνει ένα αφύσικο πορτοκαλοκίτρινο χρώμα. Το δικό μου είναι για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες αλλά και πάλι κάνει αρκετά μεγάλη διαφορά με το υπόλοιπο σώμα. Η τιμή του κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια αλλά δεν θα το πλήρωνα ποτέ ξανά στο μέλλον γιατί για μένα δεν αξίζει με τίποτα τα λεφτά του.

Garnier
Συσκευασία όχι και τόσο ελκυστική για καλλυντικό αλλά δεν θα κολλήσουμε εκεί. Η σύνθεσή του είναι πολύ ελαφριά και σε κάνει να δείχνεις φρέσκια, όταν το απλώνεις χει ένα άρωμα σαν οινόπνευμα λίγο αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί ίσα ίσα μου αρέσει. Η κάλυψη του είναι ελαφριά δηλαδή κάνει την επιδερμίδα σου να δείχνει ομοιόμορφη χωρίς όμως να καλύπτει σπυράκια και τέτοια πολύ καλά. Είναι ότι πρέπει για πρωί μιας και ενυδατώνει την επιδερμίδα σου και σε κάνει να φαίνεσαι "ξύπνια". Προσωπικά το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και είναι must have για μένα. Μπορείς να το βρεις σχεδόν σε όλα τα καταστήματα καλλυντικών ακόμη και σε supermarket η τιμή του είναι πολύ χαμηλή και σίγουρα θα πλήρωνα άμα χρειαζόταν και πολλά περισσότερα για αυτό το προϊόν (μην το ακούσει η garnier μόνο και την ανεβάσει την τιμούλα :P)

Με συνοπτικές διαδικασίες
 Hate: L'Oreal nude magique bb cream
 Love: Garnier bb cream.























Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας πάνω σε αυτά τα προϊόντα.

You May Also Like

0 σχόλια

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!!! Αν σας άρεσε η δημοσίευση μου κάντε την share στο facebook αυτό θα με έκανε πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ πολύ και τα λέμε σε επόμενο post.